dinsdag 14 mei 2013

Leven in het centrum

Zoals ik in mijn vorige post al aangaf bestaat  het centrum uit vier appartementen  die gelegen zijn op de 7e en 8e verdieping van een flatgebouw zonder lift. In deze ruimte wonen we op dit moment met 25 mensen. Ik heb mazzel want ik heb maar een roommate, De inrichting is ook erg, erg basic. Er zijn eettafels en krukjes. Niks geen loungebanken, comfortabele stoelen of andere zaken. Maar we hebben wel Wifi,  En lekker weer, het is nu een graadje of 30 overdag en dan is nog niet eens zomer.

Het leven in het centrum is strak geredigeerd
6.30 – 7.30 uur: Early morning practice
7.45 – 8.15 uur: Breakfast
9.00 – 12.00 uur: Morning practice
12.15 – 13.00 uur: Lunch
13.00 – 15.00 uur: Free time (Siësta wordt aanbevolen)
15.00 – 18.00 uur: Afternoon practice
18.00 – 18.45 uur: Dinner
19.30 – 21.00 uur: Evening practice

Wat huisregeltjes. Er wordt geadviseerd om internetgebruik te beperken. Dat is beter voor je ontwikkeling in deze zes maanden (waarover ik een andere keer meer vertel). En omdat we veel trainen wordt geadviseerd om uiterlijk 22.30 te gaan slapen. Na 22.00 uur moet het in ieder geval rustig zijn in huis.

Op zondag zijn we vrij wat meestal betekent dat we alleen early morning practice en evening practice hebben. Deze vrije zondagen wil ik gebruiken om de omgeving te verkennen en kennis te maken met mijn camera. Foto’s volgen later. Eerst verrtrouwd raken met mijn nieuwe camera.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten